自我介紹

SELF-INTRODUCTION

To rail fans, a railway is not only just a railroad but also means an endless imagination and nice memory.

對一般人而言,鐵道不過是鋪在地上的二條平行鐵條罷了。但是對鐵道迷來說,看到了鐵路,無論是何種型式的鐵路,都會興奮異常,因為鐵路在他們心中代表的是無限的憧憬和永恆的回憶!

有鑒於諸多鐵道前輩們在網站上均刊出了許多精彩的照片,不由得也手癢野人獻曝一番,登出一些鐵道影像;英文的部份如有謬誤亦請諸位看倌包涵並多來信指教!

NAME Su, Yi-Chao
姓名 蘇 奕肇
DATE OF BIRTH Someday of August, 1957 (Leo)
生日 民國46年8月某日
BLOOD TYPE O
血液型 O型
PLACE OF BIRTH I-Lan, Taiwan
出生地 臺灣省宜蘭縣
LIVING PLACE Taipei City
居住地 臺北市
OCCUPATION An instructor of a vocational training centre
職業 行政院勞委會職訓局某職訓中心電子職類職業訓練師、行政工作
WORKING AT Taipei, Yi-Lan Counties
工作地點 臺北市、新北市、宜蘭縣
FAMILYMarried, 2 kids
家庭狀況已婚,一子一女
HOBBIES Railways (narrow) and vehicles (no doubt!), model, radios, music (Baroque), etc.
興趣嗜好 鐵道及其車輛 (還用說!?)、模型、無線電機、古典音樂(尤好巴洛克)......
FAVOURITE PET Cats
喜愛寵物
E-MAIL ADDRESS suijaw@ms21.hinet.net
CELLULAR PHONE +886 933766565
個人通信 0933766565

版主原有的二隻寵貓 Two cats of mine (were).

均已老去。

 

版主的二隻寵貓。右邊的一隻已往生。 Two cats of mine (Only the left one is left).

回首頁 Go back to index